Karya

Karya

Selasa, 12 Mei 2015

Dendam Orang Politik (2): TUNGGU NASIB PM KE-7!

Tidak bisa meneka kita bila waktunya Tun M akan kunci mulut dan berhenti menyerang pemegang tampuk pemerintahan parti dan negara. Tidak berbayang pun bunga-bunga Tun M akan bersara dalam kemegahan sebagai Negarawan Ulung. Detik itu nampaknya tidak akan berlaku dalam tempoh terdekat ini. Tidak selagi PM ke-6 masih ada di takhta Putrajaya. Apakah Tun akan berhenti berperang di alam siber jika PM ke-7 nantinya (itu pun jika Pengerusi Dacing terus jadi pemimpin nombor wahid Tanah Bonda) ditakdirkan adalah ADUN Ayer Hitam kini yang boleh saja dilantik jadi MP Jerlun sekali lagi dalam PRU ke-14!
Dalam politik simpang-siur dan sepak terajangnya rumit serakah dan di luar jangka.
Tapi dendam orang politik sukar amat mahu dipadamkan!
   

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini JAMAL ISMAIL melihat seorang komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI SALEH yg telah TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI SALEH di 0853-95881177 Untuk yg di luar indon telefon di +62853-95881177, Atau KLIK DISINI
    saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

    BalasPadam