Karya

Karya

Ahad, 22 Januari 2012

AYUH, KITA KENDURI BUKU & MENGUNYAH ILMU!


KARNIVAL KARANGKRAF DATANG LAGI!
Kali ini tentu skelnya lebih besar. Dengan pelbagai acara yang bagus dan menyeronokkan, kita akan dapat merasai keseronokan yang berpanjangan selama tiga hari (27, 28 dan 29 Januari 2012) di Kompleks Kumpulan Media Karangkraf, Shah Alam.

Hari pertama (8.30 malam, Jumaat, 27 Januari), aktivitinya sudah bikin gempar. Akan berlangsung forum ‘Bicara Cinta Anak Muda’. Pembicaranya hebat dan popular. Datang ramai-ramai, kasi sendat perkarangan Kompleks Karangkraf. Di pentas utama, ramai-ramai kita dengar bicara tentang cinta oleh Sham Kamikaze, Irma Hasmi, Ustazah Pilihan, dan Imam Muda Ashraf!

Anda memang ulat buku & kaki novel? Khas untuk anda diadakan ‘Sembang Buku’ selama tiga hari berturut-turut di Auditorium Kumpulan Media Karangkraf.
Ahli panel dan moderator semuanya punyai autoriti dalam bidang masing-masing (novelis, ahli bahasa, pensyarah, penulis skrip, pakar motivasi, pendakwah, dan personaliti tv) seperti Fazley Yaacob, Ahadiat Akashah, Dr Robiah K Hamzah, Zabidi Mohamed, Dr Zaharuddin Abd Rahman, dan Ramlee Awang Murshid.

Bukan itu saja, sama-samalah kita memeriahkan pelancaran majalah baru Automaskulin dengan penampilan istimewa Neelofa & Izara.

Beli, Baca dan Berhibur!
Hari Sabtu (28 Januari, 8.30 malam) di pentas utama, artis kesayangan anda akan beraksi di Konsert & Anugerah PPMH Media Hiburan. Jangan tinggalkan Kompleks Karangkraf tanpa menonton persembahan Dafi, Akim, Alif Aziz, Adira, Mila, Nubhan, Awie Rafael, dan Sixth Sense!

Tentunya berita paling istimewa, penulis-penulis siri Merah Cinta Kita juga akan menyambut kehadiran anda di booth yang cantik dan ceria. Kita bergambar bersama-sama!

Kepada pengunjung dari luar Kuala Lumpur dan Selangor yang memerlukan penginapan, bisa saja tempah bilik di Hotel De Impian (Seksyen 15, Shah Alam). Jangan segan untuk hubungi Encik Azman (0126754350), dan sebutlah anda mahu hadir ke Karnival Karangkraf 2012 untuk mendapatkan diskaun khas. Hotel ini dekat saja dengan Kompleks Karangkraf. Tak perlu berkereta. Hanya beberapa minit berjalan kaki, anda boleh sampai ke Karnival Karangkraf!

Ayuh, selama tiga hari itu (dari pukul 9.00 pagi hingga 9.00 malam), kita sama-sama ‘Kenduri Buku dan Mengunyah Ilmu’ di Karnival Karangkraf!

Permisi. Bisa ketemu lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan